blir galen

Tror ni inte jag är sjuk igen? GAAH! Har svinont i halsen, imorse kändes det typ ingenting och nu kan jag inte svälja utan att det gör ont + att det gör ont på sidan av halsen (körtlarna?). Jag som skulle gymma idag men det sket sig ju.

Idag var det skolfoto och jag är inte särskilt nöjd med resultatet. Men det blir man väl aldrig riktigt. Har skrivit första provet för i år idag också och det gick då helt okej, kändes det som iaf. Förövrigt ganska vanlig dag.

Igår däremot överträffade jag mig själv! Klarade av alla delmoment i magistermärket och det räckte för silvermagistern, WIII! Sen att jag aldrig kommer bli någon dykare är inte så viktigt, jag har då dykt från gröna trampolinen, längddykt 14 m och simmat ner till botten på det djupa två gånger. Det räcker ganska bra för mig. Efter skolan igår blev det ett dressyrpass på Robban! Hon skötte sig nästan exemplariskt och i galoppen blev hon riktigt fin. Hon är ganska tungriden, blir lätt alldeles för djup i formen. Så med tanke på det är jag nöjd med det andra också, red bogen in och lite voltarbete.

Nu ska jag knarka lite halstablett och hoppas att jag är pigg nog att rida imorgon. Hoppas ni haft en bra dag!



Sinnesstämning atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback