it's ok not to be ok

Idag har jag och min kära Elinor strosat runt i Kupolen rätt länge. Är ganska slut i benen, dock inte lika slut som jag var igår. Blev en seafoodsallad på kompis till lunch (riktigt god, har bara prövat kycklingsalladen förut). Och jag slapp betala tågbiljetten, hä ä fint hä. Nej nu lär jag dyka ner i samhällsboken men slänger upp lite bilder på mina inköp!



Nödvändigheter. Fick asmke rabatt på mascaran iaf, ibland har man flyt!



Baslinnen från Sisters, är så trött på att ginalinnena bara går sönder så tänkte ta reda på om kvalitén på dessa är lite bättre.



Dagens kap, 300 spänn på Din Sko. Liiite trånga men förhoppningsvis ger de med sig lite.



Hade stora problem med att hitta den perfekta röda sjalen, den här modellen var rätt men färgen var lite off. Man kan inte få allt här i livet men nog blir den bra! Köpte jeans för hundra riksdaler inne på h&m också. Jag hatar att handla jeans.

who you are - jessie j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback