"something you use everyday when you get home from school." Panties?



Ännu en evighetsfredag avklarad. Har en del som ska göras denna helg men får se hur mycket som blir gjort. Imorgon ska jag till stallet och baka på dagen. Amanda fyller år (:D) så på kvällen blir det party, drar med mig lite kompisar och sen får vi se hur det blir! Sover kvar i stan eller hos My och på söndagen hämtar mamma vid tolv så ska jag till stallet och fixa inför julmarknaden, + stå och sälja en timme. Väntar sen i Säter på att ta in vilddjuren och efter det blir det bio med lite folk. Ska se senaste twilightfilmen iaf haha... Och någonstans i detta virrvarr ska det pluggas, göra en foderstat och plugga religion var väl det viktigaste. Och skriva debattartikel men det tar jag nog tag i ikväll redan! Nu ska jag avsluta och se om jag får någon ordning på kaoset i mitt huvud, tror det blir en bra helg detta iaf med väldigt lite tid för eftertanke, fulle rulle hela helgen. Hoppas alla där ute får en toppenhelg, chao! ♥ och ja, bilden är oldie

Kommentarer
aeoe säger:

asg vart fick du rubriken från?

och nice pic - även om den var gammal

2011-11-28 | 15:13:37
jennyyyyy säger:

haha vi körde med andra ord på engelskan, min kompis tänkte lite fel.

2011-11-29 | 13:02:48
Bloggadress: http://jeennyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback