listen to your mother

Tog en kvällspromenix med hunden och det kändes behövligt. Pizza och ostbollar, uschusch. Och inte blir det bättre imorgon heller! Får hoppas Malin har planerat något jobbigt till träningen iaf haha.

Idag slutade vi tidigt, tjohoOO! Inledde dagen med en fet idrottslektion, körde aktiv badminton i en timme. Ja, det är jobbigt som satan. Gymmade som en tok efter skolan i kanske 45 minuter sen blev det duschen -> bastun -> handla -> pizza -> TVD. Då har vi gått igenom det tråkiga vadharjaggjortidagsomingenbryrsigom. Haha måste bara skriva om machopoliserna som kom in på lagunen när jag och pappa skulle hämta pizzan. Lite onödig attityd de hade, man kunde tro att de gömde en knarktunnel till Norge med 140 ton marijuana under pizzerian (haha jag överdriver som satan men de betedde sig som de stereotypiska vita manliga poliserna man ser i amerikanska westernfilmer). Okej att man gör rutinkontroller av restaurangerna men lite vänligare inställning skulle inte skada?

Nu ska jag se om det finns ett halvfärskt GG-avsnitt som väntar på mig, hoppas. Hadesåbrasötisar



Haha så jäkla söt ♥

takida - you learn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback