trött

Håller på att somnar sittandes framför datorn och religionsboken haha. Beror nog på att jag & my klev upp vid halv tolv och jag blir tröttare ju mer jag sover. Weird men sant! Gårdagen blev iaf mycket trevlig, hade fredagsmys hos my med tre flickor, idol och pizza först. Chill och bra, Moa var skitbra som vanligt! Drog dock in till stan lite spontant och träffade folk när idol var slut, riktigt roligt faktiskt. Väldigt fin lägenhet också! Fick skjuts tillbaka till my vid halv två fast somnade gjorde vi nog inte förrän tre. Idag blev det inte mycket gjort eftersom vi sov så länge, mamma hämtade mig halv två och så åkte jag med familjen och käkade trerätters hos mormor och morfar för att fira morfar som fyller år snart. Och nu har jag hamnat här fast jag borde ha blicken vänd mot religionsboken! Har pluggat lite för lite detta lov så det får jag sota för imorgon. Sista dagen :(:(:(:( Jaja, everything ends...



Bara roligt när man är trött hhaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback