still counting

Kikar film atm, Green Lantern. Helt okej än så länge iaf, förhoppningsvis en sådär förutsägbar film utan läskiga vändningar. Hatar skräckfilmer. Idag har jag sovit alldeles för länge men har gjort lite nytta sen jag vaknade. Hundpromenad, tvättat, rensat fler bilder, fixat mat osv. Jätteseg dag egentligen, hoppas morgondagen har lite mer att bjuda på. Blir dock en superchill helg för min del, thats for sure. Försöka få lite plugg gjort och förhoppningsvis få klart bildrensningen är mina tråkiga måsten.

Ska fortsätta här i min ensamhet och kolla på film, sis är inte hemma så finns inte mycket annat att göra. Hare!



Såna här oldies hittar jag på hela tiden (mellan alla pappas traktorbilder och 43t545436436 kort från alla semestrar i världshistorien). Tror det här var nummer 23195? Vidrigt... Haha kan ni förstå att min dator blir överbelastad när jag försöker öppna mappen med alla bilder, totalt 40GB från början? Tur att picasa finns!

Kommentarer
Erika säger:

Hahahha ja de där var ju inte igår!

2011-11-03 | 22:45:55
Bloggadress: http://errriiikkkaaa.blogg.se/
emelie säger:

väldigt vackert ;

2011-11-04 | 00:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback