light me up, put me on top let's falalalalalalalala

Tjenixen. Red Tamlin igen imorse och det gick bättre än sist. Vi klickar inte riktigt, han är inte min typ av häst helt enkelt. Men idag kändes det riktigt bra i mitten av passet (inte särskilt bra i slutet och början), fick mycket hjälp av Karin i början så det blev ordentligt gjort. Red en övning i med bogen in, 10m volter och förvänd galopp. I höger varv kändes galoppen kanon och likaså de andra delarna. Det funkade helt enkelt! När vi bytte varv blev han jobbig igen och stretade emot. Fick inte till någon galopp jag är riktigt nöjd med i vänster varv men han var så pass trött att jag får ta och leva det. Är väldigt nöjd med formen i höger varv iaf och det gäller att ta vara på de stunderna.

Nu är det julspotifylistan som gäller, det ska börjas i tid! Den är lite luftig så ni får gärna tipsa om jullåtar man kommer i stämning av :D allt från elvis till coldplay får plats så jag är öppen för det mesta. Nu ska jag skriva mig en att göra lista, kan inte se ut som ett bombnedslag här när man får besök eller. Inte för att jag veta när jag ska hinna städa men. Hare så bra sweeties, och ni andra med!



christmas tree - lady gaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback