back off and let me lose my mind

Dålig uppdatering jag vet men har inte suttit vid the computer så mycket heller. Kan säga att denna helg blev under förväntan, tråkigt men sant. En sån helg man egentligen borde sitta hemma, det går inte att dricka när man känner sig nere för då blir allt bara tusen gånger värre. Så jag var väl inte sådär skitroligt sällskap igår, felåt brudar :( Hade nog kunnat bli en bra kväll om jag inte vore så down, sjuka jävla högtalare var det iaf. Men tror Amanda hade roligt så det räckte och blev över och det var ju ändå hennes kväll, 20åriga gamtanten ;)

Idag blev det marknad och stallet, har hunnit göra klart foderstaten också även om den inte blev så bra. Just nu känner jag för att lägga mig ner och inte gå upp ur sängen på en vecka, wiho vad positiv jag är. Tar nog med mig religionsboken också, tjaråå



inte min musiksmak egentligen men rätt bra låt, motsatsen till hur jag var igår

Kommentarer
AeOe säger:

tråkigt att du inte mår 100 :-(

kramar i massor!!!

2011-11-28 | 10:46:37
jeenny säger:

tack, vem du nu är! är lite positivare idag iaf.

2011-11-29 | 13:00:20
Bloggadress: http://jeennyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback