true love is a friendship set on fire

Dressyr blev det idag och det var ponny också, red Grey! Är faktiskt nöjd även om det kunde ha gått mycket bättre, rider inte den typen av hästar så mycket så hade inte jättehöga krav heller. Och upptäckte precis att jag inte kunde fixa licensen pga att det inte registrerats att jag har grönt kort eller nåt? Lite irriterande men det löser sig och det är huvudsaken.

Just det, måste nämnas att jag bakade macarons igår! Har nog aldrig gjort något svårare (i bakväg) men den jag smakade var mycket god i alla fall så förhoppningsvis är de ätbara trots att de inte ser ut som de ska ;) 

Mina inlägg blir lite tråkiga eftersom de inte har några bilder men kan slänga in lite music istället. 




Lyssnar på just nu: Blue - I Can. Ja jag blir lite skadad när det är esc och det här är då Storbritanniens bidrag. Gillar låten även om den är väldigt pojkbandskliché. Men sådant kan vara bra det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback