the wrong goodbye

Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har varit en mycket vanlig dag. Eller det tror jag, kommer knappt ihåg den? Alltså skedde förmodligen inget anmärkningsvärt. Imorgon däremot, har jag sovmorgon. Längelängelänge, ändå tills båda visarna pekar rakt upp. Och då ska jag in till skolan för att ha en lektion och en "lektion". 

Blir att träna imorgon i alla fall men om jag springer eller gymmar eller båda delarna får vi se. Har fikat macarons och rulltårta idag som ska bort. Och sen provade jag att ha nutella på mackan när jag kom hem! Euw, för sött. Fast det är nog okej om man är sötsugen men inte som frukost eller mat överhuvudtaget för den delen. :-(



Galet goda. Mina blev dock inte alls vackra, de rann ut :-( Så dem får ni inte se, bilden är från google. Nu ska jag ta reda på om det är några desperata hemmafruar på tvn idag, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback