truebie

Har varit utan nya True Blood avsnitt i hela 10 månader nu. Det är väldigt länge med tanke på hur mycket jag gillar serien. Nu finns iaf en sneak peek ute med de första 6 minuterna och hela avsnittet har premiär i usa 26 juni. JAG LÄNGTAR. Alexander Skarsgård, mmmm ♥
Nu skulle jag kunna berätta vad jag har gjort denna långhelg men det orkar jag inte. Hoho, har inte hänt så mycket intressant heller så. Hoppade med Zabina idag men hon var galet seg igen! Saknar nästan crazyzabina litegrann när hon inte ens vill gå fram för skänkeln :( Vi fick iallafall upp lite tempo till slut så nu är vi taggade inför debuten på lördag!
Imorgon väntar en lång sovmorgon, har lektion nummer ett klockan 12! Härligt värre. Så nu blir det film hade jag tänkt fast det börjar luta åt True Blood istället. Hehe. Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback