i'm here for you she says

Är inte långt ifrån att skriva ett inlägg om allt just nu. Men vad skulle det göra för nytta om jag publicerade alla tankar? Inte direkt som att det försvinner, men ibland blir jag bara så jävla trött på mig själv...

Idag har jag inte gjort så mycket, eller jo, jag har storstädat mitt rum vilket var behövligt. Men förutom det har det bara varit ännu en dag. Och jag känner att det här blir ett negativt inlägg men jag fixar inte att vara positiv hela tiden. Ska bli galet skönt att åka till Rättvik om en vecka. Ser fram emot fyra veckors isolation från omvärlden.

Igår var det midsommar, tror knappast att någon missade det (jag är överdrivet negativ nu, ååååååååh). Spenderade den inne i stan med några vänner. Var en trevlig kväll tycker jag, trots min nuvarande sinnesstämning. Så tack för igår ni vet vilka ni är! Det blev inte ett helt negativt inlägg, wuhu.

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka mota bort alla dåliga känslor för jag är så trött på dem (haha, det där köper jag inte ens själv. Kommer sitta här några timmar till). Hare bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback