if you love me, why am i dyin'

Imorse ställde jag klockan så att inte halva dagen skulle sovas bort. Och så mycket jag har fått gjort! På förmiddagen red jag min prinsessa & prinsen. Zabina skrittade jag mest, travade några varv bara. Hon har ju precis vaknat från semestervilan ;) I början slingrade hon sig bara men mot slutet kändes hon fin, med de kraven jag hade idag. Vilket var lång och låg form och att hon skulle svara framåt. Satan vad jag har saknat henne!

Sen åkte jag hem och red pollen här utanför, Prinsen. Skrittade bort till skogen och där galopperade/travade vi. Det är ingen idé att försöka trava på vägen, han är för fjollig. Han betedde sig mycket bättre idag iaf, stolt över lillkillen! Dock var en motorcykel tvungen att stanna för att vi skulle kunna gå förbi men aja, man kan inte lära sig allt på en vecka. Nog är han lättare att rida ensam i den här miljön idag än han var i torsdags iaf så det går framåt. Ska rida båda två imorgon också sen åker jag till faster och jobbar lite på torsdag!

Nu orkar jag inte fortsätta skriva mer för resten av dagen var inte lika intressant. Jag klippte gräs, det är svinroligt. Och åkgräsklippare väger ett ton ifall ni undrar. See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback