hey baby guess we both now, i'll follow you wherever you go

Ciao! Imorgon åker jag till faster och målar lite osv, blir där tills på söndag. Så inga hästar på fyra dagar. Helt ärligt så tycker jag att det ska bli rätt skönt. Fast det är för att jag blev helt skogstokig på Prinsen idag. EFTERBLIVNA HÄST. Igår gick det skitbra, han var nästan inte alls spänd när vi red ut. Så tänkte rida samma vända idag med men nej nu ska han bete sig som en fjolla och vägra gå fram. Var tvungen att hoppa av och bokstavligen dra fram honom för inte skulle han gå eller. Till slut gav jag upp och red hem. Träffade emma på vägen så stannade och prata en stund. Hade tänkt fortsätta rida sen men vi galopperade några varv i hagen bara sen sket jag i det. Ingen idé att försöka när man är sur. Zabina gick det bättre med men vi var ganska trötta båda två. Ska rida henne lite mer nästa vecka men Prinsen åker tillbaka till ridskolan i hamre. Där kan han ju gå i sitt älskade ridhus och aldrig se nåt nytt om det är det han nu vill! Argfdnjhggyuguyk. Nä nu ska vi inte vara bittra. Jag är trött så nu tänker jag avsluta inlägget, hörs om några dagar. Adiós!

måste bara skriva att jag hatar uppföljare. dirty dancing är en av mina favoritfilmer men 2:an är så sjukt dålig! och ändå tittade jag nyss på hela haha. men det vara bara för att kolla om den fortfarande sög. och det gjorde den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback