ajm håwm naw, djöst såw jo nåw

Happ, så var snart husefriden snart förstörd. Mamma, pappa och Ida kommer hem om några timmar. De tog en vända förbi ullared idag så hoppas verkligen de köpt något åt mig! Annars j*vlar. Skämt åsido (eller?) så ska det bli skönt att ha hem dem samtidigt som jag gärna vill fortsätta bo själv. Lite mycket blandade känslor. Jag kom iaf hem på eftermiddagen någon gång idag och får höra att det varit får på vår gård?! Wtf, nu stod dom i hagen iaf. Det vore ju normalt om det inte vore för att de aldrig stått får där förut. Haha jaja, vi har väl nya grannar antar jag. Ulliga grannar. Ska investigera lite mer, och ta reda på om mongohästen åker tillbaks imorgon eller om jag kan rida lite till. Han är trots allt ganska söt! Blir då att rida Zabina imorgon i alla fall, och förhoppningsvis resten av veckan. Hon har börjat bli gråhårig :(:(:( Tanten... Gud vad jag babblar på om en miljard grejer i samma inlägg. Måste köpa en ny kamera. Och kanske en dator. Men främst en kamera. Kompakt eller system? Blir nog kompakt. Jag tar aldrig kort så. Men måste liva upp bloggah lite! Och så skulle jag behöva en dator. Kan inte lägga in bilder på familjedatorn, det gårintenå. Nu slutar jag innan jag tråkar ut någon till döds. adiós amigaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback