wake up and dream once more

Tjabatjenahallåå! Idag var det första skoldagen efter lovet och jag behöver inte berätta hur kul det var för jag tror att alla redan förstår det (och om det är någon som är trög så kan jag skriva att det sög). Nej men det var faktiskt inte så hemskt, ganska trött blev man men vi kör på fruktstund nu så behöver inte vara lika hungrig iallafall! ;) Mitt nya nyttiga liv, wihoo! Och imorgon ska jag till gymmet iallafall och jag försökte dra med mig mina friends så förhoppningsvis blir jag inte själv.

Och min dator är fortfarande grymt seg så det går inte att göra nånting. Alltså orkar jag inte knåpa ihop en 2010bild för det kommer ta helt sjukt lång tid! :( Nu ska jag titta klart på Greek (som buffrat i tjugo timmar...) och sen lägger jag mig och läser så att jag blir lite trött. Och med tanke på hur gammal min bok är så borde jag nog somna in ganska snart! Hare bäst sweeties

och det blir bildlöst inlägg, tar för lång tid annars! Tragiskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback