hej igen

Mitt sparande går faktiskt ganska bra! Ska köpa en ny dator när jag har råd, så försöker att inte slösa pengar. Var på kupolen igår med syrran och jag handlade bara för ca. 450 kr! Det är väldigt bra jobbat för att vara mig och jag köpte nästan inget onödigt. Orkar inte ta kort på det jag köpte för det är mest småsaker men det blev iaf det här:

• Maybelline concealer, den jag alltid har.
• Två lipgloss som smakade skitgott, haha!
• Två linnen som jag ska ha när jag tränar, ett rosa och ett lila ofc.
• Hotpants och linne med snobben, sovkläder.
• Proffshårspray.
• Hårborste.
• Bodylotion.
• Blyertspennor till skolan.

Och allt detta för inte ens 500 spänn, kul att jag bara handlade på h&m, utom pennorna då. Men det blev mest saker jag behövde nu och de har det mesta där.

Nu ska jag hjälpa till att fixa mat, blir trerätters för att fira morfar eller nåt sånt. bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback