are you my trouble?

Hallo! Ska snart gå och putta undan hårbollen som ligger så bekvämt på mina kuddar (jävlahundjävel som hårar ner och inte fattar att hon ska sova i fotändan) eftersom att imorgon ska jag upp med tuppen. Tragiskt men sant: jag ska ställa väckarklocka för första gången det här lovet. Och med tanke på hur få dagar jag varit i säng innan tre och gått upp före tolv kommer det inte bli en härlig upplevelse. Men vissa uppoffringar och prioriteringar lär göras i livet. Häst e bäst you know.

Funderar på att göra en sån här lista som alla gör, med dag 1-30? Vet dock inte om jag kommer orka skriva om alla och kanske hoppar över bloggen helt vissa dagar men det börjar bli lite segt att blogga om min vardag hela tiden. Lite inspirerad blev jag förra inlägget ändå! Så är det någon av mina fyra miljarder läsare som skulle bry sig om jag gjorde en "lista"? Nej tänkte väll inte det. Men då har jag något att roa mig med.

Pussåkjam bitches



Hade lösögonfransar i onsdags OMG. Haha nej men jag lyckades få på dom någolunda, fattar inte hur det kan vara så svårt. Men de satt ganska bra kvar när jag kom hem. Hoppas ni såg min outfit på erikas blogg, annars borde ni kolla in den, ni kanske blir lite inspirerade! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback