and she flies to a place where she is loved

Träningsmani? Yesbox! Idag åt jag en pytteliten pepparkaka och då började jag må dåligt över det och cyklade 2 mil (på bara en halvtimme!) på träningscykeln. Så jag brände nog bort den där pepparkakan med råge. Grymt, och imorse åt jag havregrynsgröt. Gjorde den i mikron och den var inte lika god som den i kastrull, smakade bara vatten... Jaja, jag vänjer mig väl. Blir att gymma imorgon men jag blir nog själv. :/ Fast jag borde överleva, tänkte köra mest kondition iallafall så. Slänger upp en dagens sminkbild också, funderar starkt på att investera i en digitalkamera innan jag köper datan. Skittråkigt att inte ha en bra kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback