wont you hold me like you used to

Efterlängtade jullov! Men känns inte som om jag är ledig än pga att jag måste gå upp ännu tidigare imorgon. Fast det är det värt. Måste verkligen hitta alla julklappar imorgon annars krisar det... Oh no.

Red dressyr på Helios idag, i helhet kändes det bra. Han var fin, mjuk och lugn (ganska motsatsen till hur det brukar vara). Fast det körde ihop sig lite när vi red bogen in. Har skitsvårt för det, öppna är mycket lättare. Sen är han så känslig för hjälperna så vi fick ingen helt bra långsida, men då är jag ganska kräsen när det gäller resultat också. Lille conniponni (svinhög häst) fick gå med på vår lektion också så nu är det bara Mary (stallets plutt) som inte går ;) Rider på en bra tid jag, kul med variation! Missade mitt och Jennies möte idag för att syrran var och röntgade foten så pappa kunde inte skjutsa och det går inte en enda buss i riktning mot Säter genom västerby mellan halv två och tio i fyra. Fast vi får ta det på lovet någon dag istället :D

Nu ska jag kolla på once upon a time och sedan blir det sömnen, tagga Falun imorgon. seeya


Kommentarer
aeoe säger:

nice pic på en nice profil :-)

2011-12-21 | 14:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback