tagga om till nyår nu då

Då har jag fått alla klappar för i år och julen är avslutad för min del. Är ändå nöjd med denna jul, med tanke på omständigheterna. Jag råkar vara väldigt förtjust i traditionsenligt firande hos mormor&morfar och jag inte fick någon riktigt stämning utan det men det var ju inte riktigt ett alternativ så vad kan man göra. Hoppas inte att Ida har dragit på mig något så jag blir sjuk till nyår. Hemska tanke (pepparpeppar).

Jag har då iaf fått gymkort, örhängen, ljus, presentkort på böcker, prydnad, bestick, pengar, parfymer (och body lotion och sånt), underkläder, sminkborstar och böcker. Och jag tror inte att jag missade något där. Och nu ska det bli skönt att få krypa ner i sängen med värmekudden och sovasovasova. Hoppas ni haft en god jul mina fina vänner (och ni andra, hehe).

Tog tyvärr inga bilder idag men jag körde på naturalstyle: vågade håret och fyllde i ögonbrynen - that's it. Tyckte att min hud kunde få vila om jag ändå inte skulle göra så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback