sunday, lazy sunday

Då var ännu en vecka och ännu en helg slut. Gårdagen blev mycket bättre än förra helgen, man blir lite mer taggad när man inte har pms haha. Var inte så mycket folk men vi hade då roligt ändå. Hela havet stormar, limbo, ölspel, deeptalk, musik och pussbilder. Och jag har inte en enda bild såklart eftersom min mobilkamera är så dålig så där får ni kika någon annans blogg eller fb ;-) Kom hem vid halv fyra inatt och klev upp vid elva. Har inte tänkt göra något jobbigt idag mer än lite nödvändigt pluggande. Precis så som söndagar ska vara! Lever gör jag iaf, bara ganska galet trött. Nu ska jag inte dra ut mer på detta inlägg, ttyl



Lika som bär? Snodde bilden från fb ;-)

Kommentarer
my säger:

haha,jadu jenny;)

2011-12-04 | 12:37:39
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback