snorar på

Hemkommen från stallet efter att ha skrittat Zabina (travade två varv haha). Jobbade på volt och red tagen bakdel/sluta och flyttade henne undan lite för skänkeln. Lite tungt vare men hon måste ju få röra på sig! Nu har jag stallvila över nyår men den andra ska det motioneras igen. Är snorig och trött som ett as, inte sovit mycket inatt trots att jag la mig i tid :-( Skyller på förkylningen och oron över att bli sjuk på nyår. Men pepparpeppar så tror jag att jag orkar med en partynatt, sen blir det en intensiv stallevecka och förhoppningsvis party igen innan skolan drar igång. Nu ska jag slå på säsong fyra av världens nästbästa vampyrserie, puss på er



Och jag längtar så jävla mycket till nyår (imorgon!!!) så jag får träffa alla mina fina tjejerr igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback