jag kan inte dansa, det ser bara psykopatiskt ut

Har kört hårt idag med. Vi gick upp vid 10 idag och skrittade ut en vända, Kenda blev ju sparkad igår och det räckte med äventyrligheter haha. Men pollarna var lugnare idag iaf och det blev inga ofrivilliga avsittningar! Åt mat hos mysan innan det var dags att säga hejdå och åka vidare till stallet i säter. Red Zabina som hade dundermycket energi, dock var det inget som inte kunde kontrolleras. Jobbade på att få till min handställning eftersom hon ändå inte skulle gå så hårt efter vilan. Så det funkade bra för oss båda.

Nu har jag kollat på alvin&gänget 2 och det börjar bli dags att dra sig tillbaka. Haha jag är rätt slut i kroppen och lär se till att samla energi till nyår ;-) hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback