cranky

Sitter och känner mig som värsta PMS kärringen just nu. Antar att det är konsekvensen av två händelselösa helgkvällar i rad. Inte direkt uppiggande att sitta hemma. Har varit i stallet (hamre) och kollat på julavslutning med emma alldeles nyss iaf, jag har gjort nånting idag. Var kallt men mysigt och barnen är ju så söta haha. Imorgon är det julklappshoppning, ska hoppa 80cm med Zabina. Hade tänkt att målet för oss 2012 ska bli att gå upp 1dm i hoppning, dvs hoppa 90cm åtminstone en gång och att vara med på hemmatävlingarna. I dressyren blir det kanske att debutera LB och sen får vi se hur det går. Jag ställer inte så höga krav på resultatet utan jag vill utvecklas och känna mig trygg.

Ikväll ska jag fan gå och lägga mig tidigt. Deprimerande lördagskväll. Ni andra får ha det så mycket roligare och jag ska upp 7 imorgon, wiho..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback