brumbrum

Varit ute och övningskört med pappa idag, var faktiskt skitroligt. Först körde pappa till stallet så jag fick hämta mina ridgrejer eftersom jag ska rida med mysanpysan imorgon. Tränade bilens placering, växla, backa och sånt som är lite tråkigare på gruvplan efter det. Men sen sa pappa att jag skulle gasa på och svänga och när jag gjorde det röck han i handbromsen. Haha jag skrattade så att jag grinade men jag är kanske lättroad. Ruuligt att sladda ;)

Fick göra premiär på väg idag också, körde Tjärnanvägen (jag får inte köra på riksvägen än tycker pappa :( ) och inget gick sönder och ingen skadades. Så jag antar att det gick bra! Men nu är jag lite trött i huvudet och hungrig. Men förhoppningsvis är det snart mat. Ha en fortsatt bra annandagjul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback