alla dricker glögg nu

Och så hamnar man alltid här fast jag borde plugga?! Nog för att jag är ganska lättlärd men inte ens jag kan få mvg utan att öppna boken. Men snart så är skiten över, fyra skoldagar kvar till lovet drar igång. SJUKT UNDERBART. Vill bara ha nyår och få fira in det nya året på bästa sätt, med dem bästa. Och 2012 ska bli så jäkla grymt. Haha det gäller att gå in med den inställningen, trots vårat halvkonstiga nyårslöfte ;-) Som jag inte tänker skriva vad det är här, ni får faktiskt vara nyfikna! Har fått ett blåmärke på att helt stört ställe också. Som jag inte heller tänker berätta, HIHI! Fan vad dryg jag är. Nu ska jag nog ta tag i det där pluggandet (eller kolla på tvserier.... nej, plugga) så vi hörs imöra, puss



jul hos mange - mange makers (haha var tvungen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback