hey little sister what have you done

Idag blev det en heldag i valbo med massa shopping och fika! Först ikea och där köpte jag påslakanset (vuxenpoäng) och en kaktus. På köpcentret köpte jag armband, nagellack, leggins & strumpbyxor, jeansleggins, skjorta och block tills skolan börjar. Gick inte ens in på Hööks, ville inte bränna mer pengar och jag har presentkort på Aubiose så ska jag ha hästgrejer köper jag det där. Har bestämt mig för att köpa en dator trots allt, dock en budgetvariant. Jag hatar att ha en massa pengar, får bara ångest när jag spenderar dem för jag vet att det finns vettigare saker jag skulle behöva, eller spara till framtiden. Usch, jag trivs bättre med att ha lite pengar som jag har kontroll över. Är jag konstig som tycker så? I think not.

Imorgon ska jag till stallet och rida min älskade Zabina på förmiddagen! Hjärtat ♥ På kvällen sen blir det bio, senaste Harry Potter filmen som jag inte sett än pga min fucked up summer. Blir nog en bra dag. Och på tal om framtid, mitt schema till 2:an är HEMSKT. Vi slutar kvart över fyra på fredagar, efterblivna schemaläggare. Hört talas om ledighet, helg kanske? Och vår tidigaste dag slutar vi halv fyra, också förjävligt. För vi har bara två år kvar, två år kvar, två år kvar... :(

Nu ska jag fortsätta lyssna på alternativ 80'tals rock, ttyl bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback