darling you give love a bad name

Tjarå! Det Slutade med att jag kikade på Water for Elephants häromdagen. Tyckte filmen var riktigt bra, fram till slutet. Byggde upp så mycket förväntningar och degt stupade lite, hade gärna sett något mer oväntat eller dramatiskt hända. Aja, man kan inte få allt här i livet. Har fått hem My nu iaf, vi har inte setts på över en månad. Jag grät inte men det var jävligt sentimentalt att se henne igen, vi har nog aldrig varit ifrån varandra så länge förut.

Idag har jag och pappa lyssnat på rockklassiker mer eller mindre hela dagen, för er som inte vet har de kört top 666 den här veckan, de 666 bästa rocklåtarna ever. Så jag och pappa gjorde en varsin lista där vi gissade vilka låtar som skulle hamna på top 10 och jag prickade in flest rätt! Lyckades träffa tre låtar/artister på exakt rätt placering, det är ändå jävligt bra jobbat med tanke på hur mycket bra (och inte bra) rock det finns. Dock trodde både jag och pappa (och My) att Thunderstruck skulle vinna men den kom inte ens med på top 10. Haha, weird people som har röstat.

Var till stallet och red Zabina imorse också. Gick väl helt okej men har fortfarande inte fått igenom henne helt sen jag började rida henne nu... Och jag har glömt hur man sitter ner i hennes trav. Eller så är det för att hon inte jobbar under sig lika bra som hon brukar och det blir skumpigare för att traven är sämre men det har förmodligen och göra med vana också. Nu ska jag gå och lägga mig så att jag inte sover bort de här sista dagarna innan skolan börjar igen :( seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback