heaven is a place on earth

Hur grymt har inte vädret varit idag då? Blir så glad av det här vädret. Hade stalltjänst i förmiddags och vi var riktigt effektiva. Hann till och med motionera en varsin häst, ganska gott om tid man har då! Red dressyr på Zabina i paddocken och jag tror nog att jag svettades mer än henne! Hon var ganska seg men det var mer än 20 grader varmt så det är förståeligt. Hon är iallafall super!

Igår gymmade jag en sväng, sprang/gick in till stan och körde ett pass. Kan tala om att jag var svettig då med. Men jag använder inte det varma vädret som en ursäkt till att inte motionera iaf!

Nu ska jag hoppa in i duschen (varför säger man hoppa in i duschen egentligen? Det är inte direkt så att man faktiskt hoppar in i duschen. Haha!). Ni får hare så bra!

Kommentarer
m säger:

2011-04-27 | 21:18:48
emelie.k säger:

vadå äre bara jag som hoppar in i duschen'? :o

haha, saknar dig som fan hörru! :(

2011-04-27 | 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback