i don't believe in fairytales

Felåt för att jag inte bloggade igår. Men jag var ganska trött när jag kom hem. Först så hade jag storstädning av mitt rum på förmiddagen och sen laddade jag upp med lite nudlar. Efter det begav jag mig ut på långpromenad/springtur. Hade hunden med mig första halvan av tiden och hon är inte den roligaste att springa med, har sämre kondis än mig till och med. Men jag sprang upp för alla uppförsbackar i alla fall (och mer såklart, haha. Men jag springer alltid uppför uppförsbackar, det är liksom en utmaning mot mig själv). Så jag kom till Säter lite snabbare än jag tänkt, tog 2 h. Det är helt okej resultat, tror jag springer till stallet på lovet någon dag också. Ganska härligt väder det var igår.

Idag har jag chillat mest, och pluggat. Håller på och somnar på idrottsböckerna men matten går bra i alla fall. Sen måste jag säga att jag är galet avis på min syster och pappa som är och gaddar sig just nu. Jag vill också, men känns som att jag måste bestämma motiv först. Funderade på att göra en skorpion ett tag eller linnéablommor. Sen hade jag en period då jag vill ha blommor och rankor som klättrade upp längs vaden men no thank you säger jag bara om det nu. Nej nu är jag ganska sugen på att göra en drake över axeln. Men det gör säkert galet ont så funderar på att börja med något mindre. Ni märker vilken beslutsångest jag har, blir tokig på mig själv. Men samtidigt är det bra att jag inte impulsgör något bara för att. Då kommer jag stå där med världens mest meningslösa och fula tatuering om tio år sen.

Nej nu ska jag återgå till matteboken och mina MVGuppgifter. Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback