guess who's back?

Jajamen, jag bloggar igen! Och jag vet inte varför jag slutade uppdatera. Har inte skrivit något på min facebook på mycketmycket länge heller så blev lite datatrött kanske? Men nu skriver jag igen och jag lovar att inte sluta efter en dag.

Har ganska ont i min badmintonmuskel (vet inte vad den heter egentligen men den sitter på underarmen) eftersom att jag har spelat badminton två gånger den här veckan. Ganska så rolig sport och betydligt jobbigare än man tror! Men det är bra med träningsvärk, det betyder att det inte var bortkastad tid. Dock så kompenserade jag tränandet med att äta tårta två dagar i sträck. Eller kompensera var kanske ett illa valt ord? Tårta har jag ätit i alla fall men sådant får man unna sig själv när det är födelsedagar på g.

Imorgon blir det sovmorgon för min del, superhärligt! Får se hur lång den blir, beror på två saker: om pappa kan ta sig ut till bilen och skjutsa mig & ifall jag tänker gå upp tidigare bara för att titta på vampire diaries. Addicted? No shit. Just det, måste säga att det kan bli lite dåligt med bilder på bloggen. Min dator har varken internet eller vett i skallen så måste sitta här (i källaren framför stationär dator). Och inte har jag någon fungerande kamera heller, utom den i mobilen. 3,2 MP och ingen blixt. Hooray. Så det får ni ha överseende med, i'm sorry! Men jag är tillbaka så det är ett steg i rätt riktning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback