Winterwonderland..?

Jag älskar att sova. Det finns inget bättre än att vakna vid 9 på morgonen och veta att man inte måste gå upp, somna om, vakna vid 10 och inse samma sak igen osv. Sovmorgonen blir såå mycket bättre då tycker jag, bara man får somna om några gånger tills man inte orkar sova mera, haha! Gjorde så idag och eftersom det var dags att ställa om till vintertid fick man en extratimmes sömn, TOPPEN!

Har alldeles (eller ja det var en timme sen) nyss varit ute och sprungit. Var äckligt jobbigt, joggade mest hela tiden och fick ta paus då och då, får så ont i halsen. Det bränner och jag tror det kan ha med förkylningen att göra, sen är jag så otränad men fick inte håll en enda gång iallafall, alltid något. Sprang några km, måste börja lite långsamt när man hållt igång så lite som jag har den senaste tiden. Men nu är jag igång hoppas jag, ska försöka springa varje dag under lovet (hahahhahaha...). Okej lite självdisciplin, jag ska fixa det!



Har löst mitt youtubeproblem :D Men jag fattar inte hur man får dom att bli små men jaja, babysteps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback