just another day..

Jag skulle aldrig klara av att vara blind. Allvarligt, vi hade olika blindsporter på idrotten idag och skulle ha ögonbindel och det var inte ett dugg kul. Tänk att aldrig mer kunna se någonting, vad är livet för liv då egentligen? Inga färger, inget ljus, nada. Usch! Hoppas dock att jag aldrig kommer behöva känna den oron, vill inte ens ha glasögon. Jag vill se!

Den här dagen har varit ganska kass, snoozade imorse så jag var sen upp och grymt trött. Bussen var sen som vanligt så jag fick stå och frysa. Har skrivit ekologiprov idag, det gick bättre än väntat. Var endel frågor jag var osäker på men hoppas på VG iaf, känns som att MVG är att hoppas på för mycket. Hela dagen har gått fruktansvärt segt och jag har varit jättetrött och helt borta, kunde inte prata riktigt ens haha. Var till stallet en stund på eftermiddagen också, som vanligt, och vart inte piggare av det. Nu ska det kollas desperata hemmafruar (reklam nu när jag skriver) och sen blir det pluggpluggplugg! Ha det bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback