LALALALALALALA

Hejhallå! Bloggade inte igår, hann inte riktigt. Har höstlov nu och det är fett med najs! Har inte så mycket bestämt som jag ska göra, ganska skönt att få en paus från skolan iaf. Var öppet hus igår och det var ganska ovärt att vi skulle göra reklam för SP mellan 18-19 och niorna skulle vara på vasa till sju. Haha, liten miss av lärarna där. Men sen gick jag runt med erika, fikade och kollade på estetuppträdandena i aulan, de flesta var faktiskt bra! Har kollat mitt blodtryck också, hade nästan som det ska vara. Tyckte det var asläskigt men jag vågade prova ändå, det kändes bara konstigt i armen haha..

Idag har jag sovit lääänge och sen har jag varit hemma och städat och hjälpt till lite! Åkte och ledde barn i stallet också, gick runt med pluttiluttimary ♥ Min favoritponnie det där, synd att hon är just pluttig! Dock bet hon mig idag, hon tycker barnen ska sitta still och inte ha balansövningar och tog ut det på mig. Annars har jag inte gjort så mycket, varit en ganska slapp början av lovet! Måste åka och gymma någon dag känner jag, är riktigt sugen på att dra igång med tränandet igen!

LALALALALALALALALA

Har gått och nynnat på en låt hela dagen men jag fattar inte hur man lägger upp youtubeklipp  :( Så någon som kan förklara det för mig?



Och jag tycker inlägg utan bild ser tråkiga ut, därav random egobild! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback