PROVDAG IDAG

Tjeena! Den här dagen inleddes med prov, vilket gick förvånansvärt bra! Har tänkt ta itu med pluggandet men ja, det blev inte mycket mer än en tanke och några ord på bloggen. Svarade på alla VG/MVG frågor och det känns som att det räcker till ett VG iallafall! :) Så jag verkar ha fått in något på lektionerna! Vi slapp redovisningen på nk:n idag också, super! Gör det på måndag istället och då har man förhoppningsvis hunnit lära sig något, vi ska prata om olja.

Gick på långpromenad när jag kom hem idag och det var faktiskt hemskt. Kallt, halt och tråkigt + att jag har träningsvärk. Brukar göra tummen upp för promenader men idag var det bara blä.

Ett STORT grattis till min bebi Ronja som fyller åtta idag(eller 56 hundår)! Hon fick tårta med grädde, skinka, köttbullar och frolic. Euw säger jag men hon glufsade i sig det.



Facelook igår! Tröjan kommer från United colors of Benetton, har inte vågat använda den förut men nu blev det ändring på det.



Och sminkningen jag hade igår. Måste säga att min nya mobilkamera gör mig väldigt besviken, 3.2 mp och man kan inte zooma och det går bara att ha fyra olika inställningar, ingen av dem makro.. Snacka om att byta ner sig från min förra mobilkamera som var sjukt bra, Sony Ericsson c905. Så tråkigt att den gick sönder :'(



Faster hade svängt förbi igår och lämnat paket till mig! Där i låg bland annat den här sminkborttagningen som jag verkligen kan rekommendera. Luktar inget, behövs inte vatten, tar bort allt i ett svep. Kanoners! Fick också en mascara från Lumene och mineralögonskugga från Lòreal. Tackar så hjärtligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback