PLUPPI

Tjeena! Har ridit på Helios idag, gick faktiskt riktigt bra. Skönt att kunna vara nöjd efter ett dressyrpass, känns som det var ett tag sen sist.. Han blir lite ormig och försöker slingra sig ibland och i början var inte skänkelvikningarna dom finaste kanske men fick bra känsla och han kan verkligen bli supermysig! Sen var jag kvar i stallet och åt + vägde upp hö. Åkte hem vid fem då jag hade skjuts. Och nu är det så att paulina är i hedemora och jag ska träffa henne innan hon åker hem! Synd bara att min mobil kan gå och dränka sig men ja, bara tio dagar kvar tills jag fyller år. Tror att det blir en xperia x8 men ja, inte bestämt mig än. Bara bestämt att det inte ska bli en skitdyr pisstelefon med hundra funktioner jag aldrig kommer att använda! Nu orkar jag inte och har inget mer att skriva, hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback