PAU&PILL

Har träffat mina underbara sötnosar idag! Blev dock bara en liten stund på eftermiddagen men fysatan vad jag saknat min Paulina. Kommer och våldgästar dig i Linde nån gång snart! ♥ Vi pratade och skrattade och jag blev våldtagen.. Haha skämt åsido men var roligt iaf ;-) Sen jag kom hem så har det gått både neråt och uppåt. Blev riven av Ronja i ansiktet och mitt öra börja blöda som fan. Inte skoj! Sen dog min telefon och det känns som att det var för gott men man kan hoppas att den vaknar igen. 9 dagar kvar! 



Andra videon till Make me wanna die - tröttnar aldrig på låten! Den är grym och man skulle inte ha något emot att se ut som Taylor! Alla tummar upp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback