ON THE FIRST PAGE OF OUR STORY

Idag har julstämningen börjat på riktigt! Har tagit upp julstjärnan jag har i fönstret och min jättestora tomte. Mys! Sen bakade jag lussebullar som vi ska sälja imorgon på julskyltningen, ska sälja för US'S. Så det blir ingen skyltning i hedemora för min del, tråkigt! Annars så har den här dagen varit ganska seg, inte haft så mycket att göra (fast jo, har skrivit läslogg..) då jag varit hemma HELA dagen. Men ibland måste man vila upp sig och jag har lite småpanik just nu då jag håller på att bli sjuk. Hade så ont i halsen imorse att jag inte fick fram ett ljud, nu gör det bara ont när jag sväljer och pratar för mycket men jag gissar på att imorgonbitti kommer det vara värre än det var imorse. Har lite feberkänningar också men jag tänker inte kolla tempen. Det man inte ser finns inte!

Morgondagen kommer nog att bli rätt lång också, ska först ha stalltjänst och sedan julmarknad så minst sju timmar i Säter imorgon. Yiiho.



Bilden är tagen för ganska exakt 2 år sedan, vid jul! aw..


Kommentarer
Elinor säger:

sv: haha, Jennyyyyyy! vad duktig du var då, som bah skrev rätt bah sådär liksom! :D

2010-11-28 | 16:26:29
Bloggadress: http://elliinorx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback