IN THE SHADOW OF OUR DREAMS

Hejhallå! Hade sovmorgon till halv elva imorse vilket var ganska jätteunderbart. Hade samhällskunskap, idrott, naturkunskap och spanska så det var en ganska slapp dag. På nk'n satt vi på facebook och ja, blev inte mycket gjort den lektionen är det enda jag säger.

Efter skolan blev jag upphämtad av mamma och åkte hem och käkade innan stallet. Blev ditskjutsad och det var väll som vanligt: insläpp, väga hö, mocka. Det snöade hur mycket som helst så när det var dags att gå till bussen var amanda snäll och skjutsade! Pappa hämtade mig vid hållplatsen hemma, no way att jag går en kvart i snöstorm. Haha usch vad kallt. När jag kom hem blev det en lång och varm dusch sedan drack jag mjölk istället för att äta. MJÖLK ♥

Och jag måste bara få säga en sak, MTV EMA var ju i söndags och att Justin Bieber vann Male award är typ det mest skrattretande som hänt på länge. Han låter som en tjej?! Haha inte smart tänkt där Europa, av alla artister i världen så är han mest manlig? Tsss. Var annars många bra framträdanden och artister, Taylor Momsen delade ut ett pris, hon är grym!

Nej nu hade jag tänkt sova om sisådär en timme men jag har inget mer att skriva, puss!



Bjussar på en bild från i torsdags, synd att jag är ganska ogullig bara ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback