HISS Å DISS: HARRY POTTER & VINTERVIT

Var och såg på senaste Harry Potter filmen igår, 95 kronor käpprätt åt helvete. Sista boken är uppdelad i två filmer för att produktionsbolagen ska tjäna mera pengar och ja, det hände inte ett piss under hela filmen. Enorm besvikelse, det kändes som att det bara var en utfyllnadsfilm och att syftet med filmen endast var att få in pengar. Har, såklart, läst varenda bok på två språk så jag blev bara irriterad över att inget hände som det skulle och att scener som beskrivits som starka i boken bara tynar bort på bioduken. Nej det här blir bara 2 av 5 toasters, och det är enbart skådespeleriet och dom asgrymma karaktärerna jag hyllar (BELLATRIX :D). Sen är såklart sjunde boken genialisk även om det inte framkommer i denna film. Håller alla tummar för att Part 2 ska leva upp till mina förväntningar!

Däremot ska jag hissa Marabou's Limited Edition choklad, Vinter Vit! Nomnomnom. Så alla som inte har smakat den, gör det. Dock kan man bara ta några bitar innnan sötman blir överväldigande men den är supergod de första tre bitarna :D. Det var 21 välinvesterade kronor, tihi. 4 av 5 toasters (minus för att man bara kan äta en liten mängd).



Vilken stjärna alltså, hiss i dissen!



♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback