two ravens in the old oak tree

Rubriken kommer från samma låt som gårdagens rubrik, kan inte sluta lyssna på den! Låten är med i ett Gossip Girl avsnitt och nu håller jag på att kolla om alla säsonger så då hörde jag den igen. Den är fortfarande lika bra, men vissa låtar tröttnar man inte på. Den här är en sån låt för mig, och såklart blir den 10 gånger bättre om man följer Gossip Girl och har sett scenen den är med i! Helt perfekt är det.



Idag har jag betat av min attgöralista, har kommit på att de faktiskt funkar så har gjort en nu tre söndagar i rad! :D Om jag inte får någon form av motivation så är jag dålig på att göra saker som att träna, städa etc. Men nu är motivationen att beta av hela listan och sedan känna sig nöjd med att inte ha slösat bort en hel dag! Så idag har jag:

•Dammsugit mitt rum
•Bytt sängkläder
•Gjort lite läxor (okej där tog orken slut, tänker inte hålla på med svenskafaktan och nkn hemma men det andra har jag gjort!)
•Varit på promenad med Ronja
•Kört ett träningspass (cyklade, jobbade med hantlar och töjde lederna lite, ganska lätt pass)
•Varit i Säter och lett sista knatten
•Tvättat
•Torkat fukt ur fönstret
•Tagit ut sopor.

Imponerad av mig själv att allt är gjort, inget Ung&Bortskämd här inte. Känner mig så bra just nu, allt känns bra. Okej nästan allt, det bra väger över det dåliga. Har mått ganska dåligt till och från ända sen skolan började igen och det har varit ganska mycket som snurrat runt i mitt huvud. Men nu börjar jag komma in i rutinen, jag fixar både skolan och stallet. Vill fortfarande skjuta mig själv ibland för att jag är så feg, men det är inget jag tänker ta upp här, särskilt inte nu när jag mår så HÄÄR bra. Byebye bitches, ha det bäst. /JNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback