tjohej klockan är tre

Har skaffat ett helårskort på gymmet nu, det var öppet i vasahallen när vi svängde förbi där idag. Tur det eftersom att de höjer priserna efter årsskiftet! :) Men nu blir det hårdträning nästa år, minst två gånger i veckan. Så hoppas på lite resultat för nu ska jag hålla det här! Synd att jag var osminkad på kortet jag ska se varenda gång jag går dit. KUL :( Hade björnfittan på mig iaf!

Åkte till Erika efter två någon gång idag och vi fixade oss i timmar. Haha så seg brukar jag aldrig vara! Resten av kvällen var trevlig den med, med trevligt folk. Fick hur ont i fötterna som helst av allt dansande, och då dansade jag inte så mycket som förra gången. Men går man i högklackat en hel kväll får man skylla sig själv. Vill man vara fin får man lida pin!

Nu sitter jag här och kikar på vampire diaries, kollar om hela säsong ett! Kan lägga upp bild på min sminkning senare, synd att jag bara tog de efter kvällen och en massa svettandes på dansgolvet. Och min mobilkamera är som sagt sämst.



Är jag nyttig eller vad? Godislöfte ett helt år - easy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback