Mitt hjärta... <3

Börjar bli lite slarvig med bloggandet men jag tänker inte blogga om jag inte känner för det. Bloggar ändå för min egen skull så att jag får skriva av mig, men borde kanske satsa på dagbok eller blogg med lösenord istället.. Jobbigt att behöva censurera hela tiden, då skriver man inte riktigt av sig. Och med tanke på hur många (några) läsare jag har så är det nog ingen som gråter om jag skaffar lösen! Men kan iallafall skriva om julklappshoppningen idag!

Zabina var taggad till månen och tillbaka men någon riktig explosion blev det inte. Ja, hon bockade på framhoppningen och låg på hela tiden men jag satt kvar, vi var felfria och jag var nöjd. Banan var ganska okomplicerad i sig men med en häst som är jättetaggad och tycker att det är hur kul som helst får man jobba ganska mycket ändå. Så några höga stilpoäng blev det inte men är väldigt nöjd med tanke på omständigheterna! Och Zabina gick en gång till sen med Helena och hon vann sin klass så bara hon får tagga ur så är hon jätteduktighopphäst! Bara jag som fick ta smällen idag, haha. Men mitt mål för 2010 var en lugn runda på 80 cm och det var kanske inte lugnt idag men jag var inte rädd och är nöjd med min prestation så jag klassar målet som uppfyllt! Så nu är det 2011 som gäller, klarar vi av att komma upp på tävlingshöjd måntro..? Är bara 1 dm kvar så varför inte?



Hästar från hingstutsläppet i somras, inte Zabina! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback