igår = :(

Bloggade inte igår och det finns en anledning till det. Var hemma med mamma & ida, vi kollade på film, fixade mat och åt grönsaker med dipp. Myskväll helt enkelt! Pappa och my var på hockey så vi var själva. Plötsligt började jag må dåligt, fick ont i magen och kände mig konstig. Det kom från ingenstans och det blev bara värre och värre så gick och sa till mamma att jag inte mådde bra och då hade jag så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Usch, orkar inte skriva om allt för att det var så hemskt men det gick över efter någon timme iallafall. Och visste inte vad det var heller så då kan man inte göra nåt annat än och vänta tills det går över.. Vet fortfarande inte varför jag fick så ont men jag sov inatt och idag känner jag mig bara skakis, vill inte att det ska hända igen. Så blev att vara hemma idag och har försökt få tag på någon som kan ta mitt insläpp men utan framgångar så åker nog dit ändå..

Tråkigt inlägg blir det men där är förklaringen till att det inte blev någon bloggning igår. Innan det hände kollade vi på draktränaren, och den var jättesöt! Älskar animerade filmer och den här var riktigt bra. Kollade på Dirty Dancing inatt innan jag somna, har nog sett den 20 ggr. Fortfarande bra! Så båda dom filmerna kan jag tipsa om, men alla har väll sett dirty dancing iofs ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback