how do you sleep while the rest of us cries

Den här dagen har varit helt okej, ganska mycket skratt iallafall. Dock känns allt så segt nu men efter lovet ska jag ändra inställning helt. Och det är ett löfte jag inte tänker bryta! Mina nyårslöften för 2011 ser hittills ut som följande:

• Skaffa halvårskort på gymmet, träna minst 2 ggr/vecka.
• Godislöfte/alla sötsakerlöfte. Inte riktigt bestämt hur jag ska lägga upp den punkten men nyttigare ska jag bli!
• Ta tag i skolan och ändra inställning till pluggandet. För jag har kanske lätt för det mesta men det är inte roligt att gå till skolan varenda dag när man inte alls vill vara där så positiv inställning till allt ska det bli!

De tre måste jag fixa, skulle behöva några fler löften som är lite svårare för mig. Men det får jag fundera på!

Har kollat runt på lite klänningar - måste hitta en till julafton. Det hör till, julafton = ny klänning. Men jag hittar inget, eller jo. Hittade en från Ida Sjöstedt som jag blev KÄR i. Men den kostar 1499 och det kan jag verkligen lägga på en klänning den här månaden. Not. Får leta efter något lite billigare då jag antagligen inte ens kommer använda den igen. Och måste inhandla julklappar snart också, sen som vanligt. Dock blir det kanske en tripp till blg i veckan hoppas jag på!



Men den är så fin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback