AJSKI

Tog som jag nog nämnt i föregående inlägg den sista Gardasil sprutan idag. Det var en hemsk upplevelse som jag mer än gärna glömmer bort ganska omgående! Var nervös och så innan men när jag väl gick bort till vårdcentralen släppte det lite. Dock kom det tillbaka igen, och den här gången på riktigt. Jag fick verkligen panik, bara de som är spruträdda förstår vad jag menar. My tog sprutan först och hon rörde inte en min. Jag andades jättesnabbt och grät när det var min tur. Bara för att jag har blivit av med min hopprädsla och klarat av att dyka på det djupaste i simhallen tyckte gud att jag behövde en ny fobi. Tack, verkligen schysst.. Och som ni kanske förstod gjorde sprutan väldigt ont (de första två har inte gjort det, dålig sjuksköterska?) och dessutom började det blöda efteråt. Toppen.

Imorgon ska jag hoppträna, jag SKA. Har ganska ont i armen men har försökt att förtränga det bara så att jag ska få träna, hehe (a). Hoppas jag inte avskräcker någon från att ta sprutan nu för de första två var verkligen inte så här hemska, och det är så mycket värre att få cancer!



Tog den minst läskiga bild jag kunde hitta, fortfarande hemskt.
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback